8 Haziran 2010 Salı

Prologue - Ön Deyiş

Yıl 2010 her şeyin suyu çıkmış aptallıkların ilgi çektiği, insanların kandırıldığı, herkesin kendi hayatını amerikan filmlerindeki karakterlere(anladıkları kadarıyla) benzetmeye çalıştığı bu yüzdende karakterini yitirmiş nesillerin büyüdüğü, doğru bakış açılarıyla aralarından rahatlıkla sıyrılabileceğiniz bir nesil.Öyle ki her ıslık çalanın kendini müzisyen ilan ettiği, her paint kullananın grafik tasarımcısı olduğu, taş taşıyanın mühendis, ağaç dikenin peyzaj mimarı vs.. İçim sıkılıyor sevgili okur, sana nasıl tarif etsem bilemiyorum, bu kadar sahtelik insanların içini sıkmıyormu? Bulduğu her boş beyaz kağıda aman çekilin ben şuracıkta kendimi ifade ediveririm insanları sözüm size geri adım atın artık, kendinizi bulun
gidin işinizi yapın. Yazılarım planladığım gibi beni çileden çıkartan noktlar üzerinde olacak, belkide bazı ilginç araştırmalarımı da sunarım size, yada başka bişey. Haftada bir yazıcam buraya, takip edin arkadaşlar, bende takip ediyor olacağım.
Ben orada değilken siz,
Hoşçakalın

Hiç yorum yok: